Kategorijos
Kategorijos
Prekių krepšelis

Pristatymo informacija

Svarstykles.lt prekių pristatymo taisyklės


#1 Prekių pristatymas


#1.1 Pristatymo vykdymas

Svarstykles.lt prekių pristatymą vykdo per partnerį UAB „DPD Lietuva“. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš partnerio teikiamų pristatymo būdų. 



#1.2 Vėlavimas dėl nenumatytų aplinkybių

Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.


#1.3 Pristatymo terminų pažeidimas

Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.


#1.4 Prekių priėmimas

Prekių priėmimo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę. 

#1.4.1 Jei prekes pristato kurjeris ir buvo pastebėti pakuotės pažeidimai, tuomet būtina tai užfiksuoti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei dalyvaujant kurjeriui surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą neužfiksavus pastebėtų pažeidimų, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, be prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu). dalyvaujant kurjeriui surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. 

#1.4.2 Jei prekės pristatomos per paštomatą ir buvo pastebėti pakuotės pažeidimai, tuomet kreipkitės į „DPD Lietuva“ klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 5 210 6773.


#1.5 Vėlavimas atsiimti/ priimti prekes

Jei remiantis šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui, “DPD Lietuva” atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus ir prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.


#2 Prekių pristatymas į namus per kurjerį


#2.1 Pristatymo adresas

Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir prisiima visas išlaidas atsiradusias dėl pateikto netikslaus adreso. 


#2.2 Prekių priėmimas

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą) bei nurodyti SMS žinute gautą PIN kodą. Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.


#2.3 Pristatymo terminai

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-3 darbo dienas. 


#2.4 Pristatymo intervalai

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.


#2.5 Informavimas apie pristatymą

Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute ir/arba el. paštu. Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę su numatomu pristatymo laiku 1 val. tikslumu. Galite sekti savo siuntą ir keisti pristatymo dieną, adresą ar nukreipti siuntą į paštomatą interneto svetainėje www.mydpd.lt arba mobiliojoje programėlėje „myDPD“.


#2.6 Pristatymas į Kuršių Neriją

Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 19 EUR.


#2.7 Pakuotės pažeidimai

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.


#2.8 Krovos darbai

Į prekių pristatymo į namus paslaugos mokestį nėra įskaičiuotas užsakytų prekių užnešimas/įnešimas į pastatą. Jeigu Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31,5 kg, turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Jei pageidaujate, kad kurjeriai iškrautų ir įneštų siuntą į namus, užsisakykite paslaugą „Užsakyti krovos darbai“. Kaina: 20 EUR.


#2.9 Siuntų pristatymas šeštadienį

Jums pageidaujant, UAB „DPD Lietuva“ kurjeriai į didžiuosius Lietuvos miestus (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Telšiai, Tauragė, Alytus, Marijampolė) siuntas gali pristatyti ir šeštadieniais. Kaina: 10 EUR.


#3 Prekių pristatymas į paštomatus


#3.1 Prekių svorio ribojimas paštomatams

DPD paštomatuose galima atsiimti prekes, kurios sveria mažiau nei 30 kg. Sunkesnės nei 30 kg prekės į paštomatus nėra pristatomos.


#3.2 Saugojimo paštomate terminas

Prekes iš DPD paštomato galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.


#3.3 Pristatymo į paštomatą terminas

Siuntos į DPD paštomatus pristatomos per 1-3 darbo dienas. 


#3.4 Paštomatų darbo laikas

DPD paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.


#3.5 Pranešimas apie pristatytą siuntą

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD paštomatą apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.

Galite sekti savo siuntą interneto svetainėje www.mydpd.lt arba mobiliojoje programėlėje „myDPD“.


#3.6 Paštomato durelių atidarymas

Atsiimdami siuntą DPD paštomate turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą.